2008. november 14., péntek

Parlamenti találkozó

2008. 11. 12-én reggel 7óra: csörög az órám és felkeltem. Ez a nap is úgy indúlt mint a többi, hisz reggel korán kell kelni, plusz egész nap menni kell és csak este lehet újra lepihenni...de...mégis más nap volt ez nekem, mert az iskolánál, egy "kicsivel" nagyobb épületbe az ország házába mentem. Igen nekem is feltűnt ez az éles váltás de azért persze ez nem állandósul!

szóval belépéskor kicsit meglepődve tekintgettem jobbra s ballra, hogy vajon most akk mi is van! Fegyveres biztonsági bácsik vártak ránk! Lényegében túléltük!:D:D

Aztán bementünk, s helyet foglaltunk a felső házi teremben! Ahogy körbe néztem mindenki kicsit megszeppenve űlt, de azért mindenkiben ott volt a kíváncsiság, hogy akk most mi is fog történni?! aztán elkezdődött igazából meg kell mondjam, hogy nem a leg érdekfeszítöbb rendezvény volt, amiben részt vettem, hisz a nap fénypontja a szendvics ebéd volt!:D Végigmentek a beszédek, majd még több beszéd...és még több beszéd...lényegében ennyiből állt az egész nap!

De azért jóvolt látni az embereket akik az ifjúságpolitikáról beszéltek akkora elánal amit szerintem ti még nem láttatok...mondjuk énsem!:D

ennyi vólt lényegében ez a nap, azért megérte szerintem!! pápux

Nincsenek megjegyzések: