2010. június 21., hétfő

My Global Life - Live#1

Helyszín: Rodowo, Lengyelország
Téma: globalizáció
FLP kód: 1.1
Résztvevő országok: Olaszország, Törökország, Lengyelország, Magyarország
Tábortűz körül töltött esték száma: 2
Ebből a párhuzamos lengyel-litván cserével közös: 1
Budapesttől számított távolság földfelszíni tömegközlekedéssel: kb. 22 óra
Csapadék: elenyésző
Tó: közelben
Levegő- és vízminőség: kiváló
Tempó: nyugis
Kaja*:
*magyar csoportból vett 100%-os minta alapján


Résztvevők magukról:
Niki: Niki vagyok 18 éves. Nyugodtan ideírhatod a telefonszámomat. Szép.
Alíz: *alszik*
Sz.Attila: Csubakka magyar hangja vagyok, hoztam csontvágót.
N.Attila: 187 centi, barna szem, barna haj, nagy orr. Igazi norvég szerető.
Szása: Imádok basszgitározni, öszínte vagyok. Üzbegisztánból jöttem, de Magyarországon lakom és a metálzene az életem.
Feri: Latin-Amerikából érkeztem, I CAN PLAY GUITAR.

Első megálló, Warszawa Wschodnia

Varsó - Iława szakasz

Iława - Olsztyn járat
AC/DC



Az érkezés napjára nem volt programunk, az olasz és a török csapat busza elkeveredett Varsóban csak éjjel négy körül értek a táborba. Mi este még bejártuk az épületeket, lesétáltunk a tóhoz, leesett az állunk, visszamentünk, üldögéltünk egy kicsit a tábortűz mellett, aztán mindenki ment aludni.
Másnap reggeli után még a délelőtti workshop előtt kosármeccsel indítottunk, ebédig pedig csoportösszerázás és bemutatkozás volt a téma. Csapatonként kollázsokat készítettünk és bemutattuk a többieknek. A csapatépítés egészen estig folytatódott aztán, annyi már biztos, hogy a közös dohányzóhelynek egészen misztikus aurája szinte természetes módon gyorsítja az ismerkedési folyamatokat.
Este ismét tábortűz körül lazulás volt a program, lassan kezd mindenkit megérinteni a hely zen kolostorra emlékeztető légköre. Mondjuk kevesebb a meditáció, a kung-fu és több a húsétel de ideges embert még nem láttunk.
Magyar-török (azeri, orosz) kártyacsata

Ma este lesz a magyar est, a srácok vállalták, hogy marhapörköltet készínenek az egész tábor részére (kb. 100 fő). Lesz még almás pite és egy kis mákos rácsos süti is, kíváncsiak vagyunk más országokban kizárólag heroin-alapanyagként ismerik-e a mákot. A biztonság kedvéért tervezünk DANGEROUS DRUG! EAT FOR YOUR OWN RESPONSIBILITY! táblákat is a desszert mellé.

Nincsenek megjegyzések: