2010. február 19., péntek

Ügynökünk jelenti Dániából...

Szóval egy népi főiskolában vagyok önkéntes és a diákoknak
szervezek programokat. Elsősorban sportot, de tartottam már
csapatépítőt, megszerveztem már kirándulásokat is. Az iskola irodájában is dolgozom és segítem a promóciós anyagok szerkesztést. Ezt is nagyon szeretem csinálni, mert kiélhetem a kreativításom:)
A suliban körülbelül 30 diákvan többségük grönlandi meg
dán, de van mexikói, kóreai, japán, ausztrál és magyar diák is.
Nem egyedüli önkéntes vagyok, van egy spanyol lány is.
Jól kijövök mindenkivel, a tanárok elégedettek a munkámmal és a diákok is szeretik a programokat, amiket szervezek nekik. Amikor épp nem dolgozom akkor is tarlamasan lehet itt

eltölteni az időt folyton úton vagyok valamerre már ország felét bejártam :) ma este koncertre megyek Odensebe, holnap meg egy német srác szülinapjára ( ő is önkéntes nem messze innen) és talákozom a többi önkéntessel akik Dániában vannak mert sokakat meghívott. Az esték is kellemesen telnek gyakran rakunk tüzet a suli parkjában és kiülünk szalonnát sütni énekelni tegnap este is ezt tettük és mint mindig tegnap is remekül sikerült ilyenkor sokkal közvetlenebb mindenki mint napközben és egyre jobban kezd összerázódni a társaság. Egyre többet beszélek dánul, nem egy szép nyelv de legalább könnyű megtanulni :D Nehéz élménybeszámolót írni mert annyira sok jó dolog van itt hogy azt se tudom hogy kedzjek bele. Életem eddigi legjobb döntése volt kijönni ide és mindenkinek csak ajánlani tudom. Nem is érzem igazán hogy dolgoznék annyira élvezem a munkámat. Tegnap építettünk egy majdnem 4 méter magas hóembert. Elmentünk már gokartozni. Volt itt is Farsang ahol nagy cukrokkal meg csokival teli hordókat kellett szétütni hogy hozzáférjünk az édességhez. Sokat járok fel a tengerhez itt van 2 kilóméterre egy nagyon hangulatos strand.
Nagyon jól főznek itt csend van nyugi van mindenki mosolyog. A diákok sokszor keresnek meg ha valami gondjuk van aminek nagyon örülök mert megtisztelő hogy ennyire megbíznak bennem. Nagyon jó kedvű és vidám társaság van itt gyorsan is telnek a napok. 6 hete jöttem vissza de annyi minden történt mintha már évek óta itt lennék mégis olyan kevésnek tünik. Áprilisban megyünk egy hétre norvégiába amit szintén nagyon várok már. Gyüjtjük is a mexikói sráccal az üvegeket, sörösdobozokat amiket a diákok szanaszét hagynak. Nagyon durva mennyi pénzt lehet összeszedni így nem viccelek de hála az üvegeknek megduplázódott a zsebpénzem :) Szóban ennyit egyenlőre meséljenek inkább a képek és a videók.

http://www.youtube.com/watch?v=zNcEa-DYku8 éjszaka a strandon
http://www.youtube.com/watch?v=Qc5U8S8EAbI hattyúetetés a befagyott tengernél

Üdv az Otthoniaknak

István



Nincsenek megjegyzések: