2010. március 2., kedd

Mi lehetett?


A felvételiszezon lement, úgyhogy ma a megmagyarázatlan égi jelenségről kérdeztük a törzsvendégeinket:

Vivi: "Még nem hallottam róla, csak ma, most láttam róla videót... itt a világvége."
Attila: "Vagy a medvedisznóember, vagy a szexuális zaklatás panda volt az. Vagy ledobtak egy biológiai bombát és mindenki zombivá változik."
Ádám: "Én azt hallottam, szóval van egy osztálytársam aki péceli és ott minden megtörténik, földrengés, monszun. Menjen mindenki Pécelre!"
Feri:"Szerintem jönnek a predátorok, az alienek már elszabadultak."
Attila: "Az amcsik kísérleteznek valamit... vagy jönnek az Avatárok, a Navik!"

Szerinted?

1 megjegyzés:

vanda írta...

Én úgy hallottam, a Tűzgolyhók 4. című sci-fi-thriller forgatásán szabadult el egy kisebb tűzgolyhó.
Bemutató: 2011. február. 8.
keressétek a filmelőzetest.