2008. október 30., csütörtök

Diákok médiafesztiválja?!

Kedves, drága blog olvasó! Ezen cím hallatán én kicsit meglepődnék, hogy tulajdonképpen mi a fene köze van a diákoknak a médiához?! Na erre is remek nap volt ez, hogy ien és ehhez hasonló kérdésekre választ kapjunk...
Reggel felkeltem és örültem, hogy nem kell iskolába mennem, ám mondjuk mégis egy hasonló intézménybe tartottam "bajtársaimmal": a Budapesti Kommunikációs Főiskola adott otthont eme remek kis rendezvénynek! Felmentünk a második emeletre ahol már vártak minket, s mindenki sürgött-forgott jobbra-balra...(szép mondat volt) szóval, elfoglaltuk a helyünket, majd elkezdődtek az előadások! Természetesen voltak jók, és vóltak nagyon gyenge előadások is. Néhány témában, szinte már csapkodva merültünk bele. Beszéltünk az írott és az online média közti ellentétről, a helyes életmódról, a műsorok készüléséről, és a többi...és a többi...
Jaj, majdnem elfelejtettem, amiért tulajdonképpen mi jelen voltunk, az nem más, mint a diáklapszépségverseny! Sajnos nem a miénk lett a legjobb (de akkor is a mi kis aranyos és szép és kedves Dökcédulánk a világ legszuperebb lapja), de nem szomorkodtunk, nah jó picit igen, mert egy csomó érdekes dolgot tudtunk meg ezen a napon!
Nagyjából ennyi! És a végére szeretnék tenni egy közérdekű közleményt! Ha ien rendezvényen vagy a mobilod kapcsold ki, vagy legalábbis némítsd le!
Olvass minket sokat! ;) pápá

Nincsenek megjegyzések: