2008. október 1., szerda

Európa és én! Párbeszédeztünk?!


Nah szio drága valaki aki olvasod ezt!!

Szóval a mai napon beültem a szimplakertbe, s már régebbről ismert emberkékkel, és olyanokkal is akiket ma ismertem meg, próbáltuk megfejteni, hogy mi a baj az EU-val vagy éppen mi működik remekül. Nagyon teccett az, hogy télleg beszélgetős formában tetttük mindezt. Továbbá örültem "sztárvendégeinknek" is, akik megjelentek eme remek napon és meghallgatták a hús-vér fiatalok véleményét! (Zórától loptam)

Tehát nekiálltunk megfejteni a dolgokat mindenféle témában és a végére annyira belejöttünk h 2,5fél óra lett a részidőnk! (már a diktafon sem bírta...) Lényeg a lényegben, hogy szerintem te is élvezted volna, elmondthattad volna a véleményed, ahogyan ezt mi tettük!! Persze reménykedünk abban, hogy ezzel télleg segítettünk valamit, hisz ezért történt. Ha van kedved ugyanehhez, akkor gyere be a drága cseri irodába, és ott kapsz tájékoztatást, hogy hol teheted ezt meg! nah ennyi lett volna az én szerepem! bye-bye

Nincsenek megjegyzések: